wędrówki piesze

Złote Tarasy

Wtorek, 20 listopada 2012 Kategoria wędrówki piesze, wycieczki i inne spontany
Zajrzałam dzisiaj na chwilkę do pracy, m. in. odebrać RMUA. Potem skoczyłam do Złotych na Whoppera ;) Stamtąd z Markiem na chwilę na Metro Świętokrzyska, załatwić sprawę i powrót do Złotych gdzie zostawiliśmy auto. Po drodze do domu jeszcze na moment do Reala.
Prawdę mówiąc - zlazłam się.

sprawunkowo

Poniedziałek, 19 listopada 2012 Kategoria wędrówki piesze, wycieczki i inne spontany
Najpierw wizyta u lekarza a potem dwa sklepy. Pogoda była tak przyjemna, że nie chciało mi się iść do domu tak szybko więc jeszcze krótki spacer po okolicy.

Sobota, 17 listopada 2012 Kategoria wędrówki piesze, wycieczki i inne spontany
Spacer "dookoła bloku". Aura iście zimowa. Chłodno i mgliście. Gdyby to był styczeń to można by było się spodziewać że śnieg zacznie sypać.

sprawunkowo

Środa, 14 listopada 2012 Kategoria wędrówki piesze, wycieczki i inne spontany
Tu, tam, siam i owam. Do drogerii, do lekarza, do apteki, tup tup tup i się uzbierała godzinka maszerowania. Wczoraj jak wracałam z basenu to miałam wrażenie, że powietrze pachnie zimą. Dzisiaj to już naprawdę pachnie zimą. Nie wiem, co takiego jest w tym zapachu ale to wyraźnie jest zapach zimowy :) Jednak jest przyjemnie i spacerek był naprawdę fajny. Wielka szkoda, że nie mogę na rowerze jeździć.

spacer

Poniedziałek, 12 listopada 2012 Kategoria wędrówki piesze, wycieczki i inne spontany
Właściwie to tylko do sklepu i spowrotem.
Strasznie bolą mnie plecy, wystarczy pół godziny łażenia i mam dość :(

spacer

Niedziela, 21 października 2012 Kategoria wędrówki piesze, wycieczki i inne spontany
Spacer, trochę nieplanowany ale bardzo miły. Wieczorem była bardzo przyjemna aura, ciepło, trochę mgliście. Niedługi spacer bo się zaczęło robić chłodno.

spacer

Piątek, 19 października 2012 Kategoria wędrówki piesze, wycieczki i inne spontany
Króciutka przechadzka, w zasadzie do sklepu i z powrotem :)
I tak musiałam kupić mięso bo się skończyło, a że ładna pogoda to pretekst bardzo dobry, żeby wyjść choć na chwilę.
Nie wiem czemu, po środowej przechadzce mam potworne zakwasy w łydkach. Czegoś takiego dawno nie miałam. Ja rozumiem, że moje kulasy odzwyczajają się powoli od aktywności fizycznej, ale to chyba lekka przesada.

Kościół Św. Katarzyny

Środa, 17 października 2012 Kategoria wycieczki i inne spontany, wędrówki piesze
Koło kościoła Św. Katarzyny na ul. Fosa jeżdżę na rowerze dość często. Zawsze mnie korciło, żeby zajrzeć do środka ale zawsze mi żal złazić z roweru. Nie sądziłam jednak, że wnętrze kościoła będzie mi dane obejrzeć w tak przykrych okolicznościach. Otóż, wnętrze kościoła obejrzałam podczas uroczystości pogrzebowej taty kolegi.
Siedzę od wczoraj na zwolnieniu z powodu przeziębienia. Dzisiaj czuję się trochę lepiej niż wczoraj więc postanowiłam pójść na ten pogrzeb. I tak, w normalnych okolicznościach, miałam wziąć urlop z tego powodu.
Pogoda ładna więc poszłam i wróciłam na piechotę. Zlazłam się mocno, w dodatku podczas pogrzebu było sporo stania więc jestem okropnie zmęczona.

spacerek

Czwartek, 4 października 2012 Kategoria wędrówki piesze, wycieczki i inne spontany
Spacerek z Imielina, gdzie zostawiłam rower z wypożyczalni, na Natolin. Po drodze zahaczyłam o sklep żeby sobie kupić drożdżówkę, ale okazało się, że w sklepie sprzedają hot dogi :):):)

relaks po egzaminie

Sobota, 29 września 2012 Kategoria wędrówki piesze, wycieczki i inne spontany
Nie mogę biegać, nie mogę pedałować więc w ramach odreagowania dzisiejszego egzaminu poszłam z Markiem na spacer do Lasu.
Trochę się zlazłam, nie powiem. Ale pogoda i aura były przecudne. Ciekawe, jak długo to jeszcze potrwa...