Sierpień, 2013

Czwartek, 29 sierpnia 2013 Kategoria wycieczki i inne spontany
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Wioślarstwo
Nietypowo, bo pływanie kajakiem to sport, który ostatnio miałam okazję uprawiać chyba ze 20 lat temu. A wyszło to przy okazji firmowego wyjazdu, na który zostałam zaproszona (mimo tego, że w firmie nie było mnie od listopada 2012 i nie będzie mnie aż do kwietnia 2014 - to bardzo miłe).
Nie uprzedzono nas, że będziemy mieć taką aktywność. Gdyby mi powiedzieli, to bym wcześniej zaczęła trenować pompki ;) A tak, ręce paliły żywym ogniem a jeszcze zaginałam się, żeby udowodnić, że jestem w dobrej kondycji, haha :)
Było świetnie, chcę jeszcze raz.
10,5km w 2h. Strasznie wolno, ale zawsze mogę zwalić na Basię, moją partnerkę w dwójeczce ;)

jeszcze lepiej

Środa, 28 sierpnia 2013 Kategoria bieganie, trening
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: min/km:
Pr. maks.: Temperatura: °C HRmax: 175175 ( 94%) HRavg 162( 87%)
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Bieganie
Dziś minimalnie zwiększyłam dystans, do 3km. Na razie nie będę szaleć z objętością biegania bo moje kolana jeszcze nie przyzwyczaiły się po przerwie i mocno bolą mnie ścięgna pod kolanami. Być może to nie od biegania a od rozciągania, od którego również się odzwyczaiłam. Tak czy siak, spiesz się powoli :)
Dziś biegło mi się bardzo przyjemnie, w dość równym tempie, średnio 6:10

Agrykola

Wtorek, 27 sierpnia 2013 Kategoria trening
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 176176 ( 94%) HRavg 149( 80%)
Mały wypad, katowanie podjazdów. Nie jest lekko, ale nie jest też dramatycznie źle. Myślałam, że będzie gorzej.
Napisałam do Jacka, że chcę od września zacząć treningi ale odzyskać kondycję nie będzie łatwo, tym bardziej, że nie mogę temu obecnie poświęcić tak wiele czasu.

lepiej

Niedziela, 25 sierpnia 2013 Kategoria bieganie, trening
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: min/km:
Pr. maks.: Temperatura: °C HRmax: 170170 ( 91%) HRavg 163( 87%)
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Bieganie
Lepiej, zdecydowanie lepiej. Chyba szok organizmu po pierwszym bieganiu już minął bo dzisiaj biegło mi się dużo lepiej. Pobiegałam 15 minut i miałam tempo dużo bardziej zbliżone do tempa sprzed przerwy niż we wtorek. Przebiegłam 2,5 km. Samopoczucie po bieganiu też niezłe.

poprawka czasówki

Piątek, 23 sierpnia 2013 Kategoria >50 km, trening, test
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 171171 ( 91%) HRavg 167( 89%)
Dziś był wprost idealny dzień na rower, bieganie, spacery i w ogóle cokolwiek na powietrzu. Wybrałam się zatem na Okrzeszyn z zamiarem poprawienia czasówki.
Dojazd na miejscówkę na lajcie a od mostka ogień.
Jak zwykle na odcinku od Wisły niezły wmordewind, ale postanowiłam nie odpuszczać i pozwoliłam sobie na chwilę oddechu dopiero tuż przed skrzyżowaniem że znakiem "stop" (czasówka czasówką, ale lepiej nie dać się przypadkiem zabić przy tej okazji). Niestety po zakręcie nie starczyło mi już pary żeby wrócić do dobrego tempa sprzed wmordewindu.
Ale i tak wynik całkiem dobry, uważam - 20 minut zapierniczania ze średnią 33,8 km/h, czyli przejechałam 11,28 km.
Powrót do domu dość mocno we wmordewindzie.

kółko dookoła bloku

Wtorek, 20 sierpnia 2013 Kategoria bieganie
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: min/km:
Pr. maks.: Temperatura: °C HRmax: 164164 ( 88%) HRavg 172( 92%)
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Bieganie
Pierwsze bieganie od nie wiem kiedy. Zdecydowanie lepiej poszło niż gdy wyszłam pobiegać pierwszy raz po ciąży. Dwa kilometry z haczykiem ciurkiem (no... z krótką przerwą na wiązanie buta pod sam koniec). Poza tym wygląda na to, że problem, który nie pozwalał mi biegać minął. Yes! :-)
W dodatku byłam dziś na kontroli po operacji i lekarz powiedział mi, że już mogę wszystko normalnie robić, tzn. trenować, jeździć na rowerze, biegać, robić brzuszki, pompki i w ogóle.

takie tam, do lekarza

Wtorek, 20 sierpnia 2013 Kategoria wycieczki i inne spontany
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: rower z Veturilo Aktywność: Jazda na rowerze

szalone wychodne

Czwartek, 15 sierpnia 2013 Kategoria wycieczki i inne spontany
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 166166 ( 89%) HRavg 123( 66%)
Hurra, Zając odstawiony do dziadków, dzień wolny się czasem należy. Z tej okazji wyciągnęłam znów małża na rower. Dawno nie jeździł mój Scott więc pojechaliśmy do LK.

Na dzień dobry zjazd z wału przy zajezdni metra. Po ostatnich ulewach zrobiły się na nim niewielkie uskoki więc zjazd okazał się ciekawszy. Marek nie podjął wyzwania i zjechał łagodniejszym miejscem.
Postanowiliśmy sprawdzić czy w miejscu prawie permanentnego bagienka jest bagienko. Nie było bagienka więc przejechaliśmy się singlem. I tu, jak zwykle zapomniałam o istnieniu pewnej hopki na singlu.

Zwykle nie jadę tamtędy zbyt szybko i z hopką nie ma problemu. Dziś jednak rozkręciłam się i gdy przypomniałam sobie o hopce (czytaj: zobaczyłam ją) to nie było już czasu na hamowanie. Wyleciałam w powietrze jak z procy i wylądowałam za hopką na przednim kole. Uf! Cud jakiś, że nie wywaliło mnie przez kierę, bo tak się lądować nie powinno. Przez chwilę miałam jednak serce w gardle.
Drugą niespodziankę zafundowała mi parka niedzielnych rowerzystów stojących i rozmawiających tuż za zjazdem z wału, który postanowiłam pokonać po raz drugi. Czekało mnie tam ostre hamowanie bo z góry jakoś ich nie zauważyłam.

Fajnie mi się jeździło. Muszę częściej wprowadzać Scotta na spacer.

TT mini

Wtorek, 13 sierpnia 2013 Kategoria test, wycieczki i inne spontany, >50 km
Zaczęło się od pogoni. Gdy wjeżdżałam na Roso, z bocznej uliczki wyjechał gość na kolarce więc Postanowiłam go dogonić. Nie zajęło mi to dużo czasu i siadłam mu na kole. Nie był chyba zbyt szczęśliwy z tego powodu bo po pluł i smarkał po krasnoludzku, jednak nie przejęłam się tym bo jechaliśmy z wiatrem więc byłam dość bezpieczna.
Jakiś czas jechałam za nim, dochodząc do 40km/h ale musiałam się zatrzymać bo się zorientowałam, że mam źle przyczepioną torbę podsiodłową. Dogoniłam go potem znów bez problemu ale, że to było już na trasie mojej zaplanowanej "czasówki", to go wyprzedziłam i pognałam dalej.
Pętla przez Gassy ma około 13 km i zajęła mi 24:42, czyli średnia 31,1.
Sadzę, że mogło być lepiej ale trochę się boję ekscesów, bo nie minęło jeszcze nawet 6 pełnych tygodni od operacji. Niemniej jednak jestem zadowolona z wyniku.
Poza tym na odcinku Gassy - Łęg i dalej do skrzyżowania był straszny wmordewind.
Powrót też we wmordewindzie, ledwo dało się jechać. Momentami nie dało się jechać szybciej niż 21-22. Uf!

nie chce mi się pisać

Niedziela, 11 sierpnia 2013 Kategoria wycieczki i inne spontany
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 179179 ( 96%) HRavg 152( 81%)
Pętla okrzeszyńska. Nie chce mi się robić wpisu bo wstałam o 6 rano (któżby inny, jeśli nie Zając mi to zafundował) i jeszcze się nie obudziłam. Poza tym po wczorajszej jeździe strasznie bolą mnie plecy, Ketonal w robocie od rana.
---
Edit popołudniowy :)
Plecy nadal mnie bolą ale przynajmniej kawa trochę pomogła.
Wczoraj sobie trochę pozap... :) Oj no... nie mogłam się powstrzymać bo pogoda była IDEALNA, zwłaszcza późnym popołudniem. A jak wracałam to od północy szła jakaś straszliwa chmura więc żeby przed nią uciec robiłam wszystko, żeby dospawać gościa przede mną i siąść mu na koło. Niestety, nie udało mi się. Na pocieszenie (swoje) dodam, że jechał na lemondce ;)
Czułam wczoraj łydki po tej przejażdżce, ale średnia kadencja to wyjaśnia - rzadko zdarza mi się na kolarce mieć średnią kadencję powyżej 80 a tym razem wyszło 83.