WKK

Niedziela, 18 grudnia 2011 Kategoria trening
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 158158 ( 87%) HRavg 128( 71%)
Dzisiejszy trening był bardzo intensywny w porównaniu do kilku poprzednich. Najpierw rundka wokół lasu - singielek nadal jest jeszcze przejezdny, ot ciutkę wilgotny jedynie. Potem kilka pętli na znanej trasie przy parku linowym.

Harpagani zrobili 5, ja zrobiłam 4 ale za to z intensywnością i zaangażowaniem takim, jakbym zrobiła 6 ;) Nogi mnie trochę bolały po wczorajszym biegu ale miałam wrażenie mocy. Wszystkie podjazdy bez problemów. A nawet Zjazd Złamanego Piszczela Krzyśka za każdym razem pokonany. Zresztą chyba wszyscy dzisiaj z niego zjeżdżali - pierwszy szok po kraksie Krzyśka minął. Aczkolwiek jak przy pierwszym podejściu Olaf się tam dzisiaj wyglebił to pierwsze pytanie Błażeja brzmiało: "Nic sobie nie złamałeś?"
Oczywiście nie zjeżdżam tylko parszywego zjazdu przy barierkach. Jak go kiedyś zjadę to postawię wszystkim browara :)

Frekwencja dopisała, chyba dlatego, że był to ostatni trening w tym roku. Niestety, czeka nas przerwa w treningach zorganizowanych aż do kwietnia.