WKK znów zastępstwo

Wtorek, 12 lipca 2011 Kategoria trening
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 159159 ( 88%) HRavg 119( 66%)
Dzisiaj szłam na trening z przyjemnością. Po ostatnich 2 tygodniach, gdzie prawie wcale nie jeździłam i po niedzielnym maratonie, gdzie jechało się... co najwyżej nędznie, czuję się niewyjeżdżona. Po prostu nogi same mnie ciągnęły do Kabat.
Niestety, okazało się, że jednak ciało jest bardziej zmęczone po niedzieli niż mi się wydaje. Nawet prosty podjazd był dla mnie dzisiaj męczący a trasa, którą zafundował nam zastępca Błażeja (który wybył na Mistrzostwa Polski młodzików czy coś takiego) była w większej części biegiem z przeszkodami niż jazdą na rowerze. A tachania roweru to ja mam chwilowo dosyć. Zastępca poprowadził trening bez pomysłu, bez opracowanej trasy... generalnie było słabo. Trasa generalnie nie była pętlą (jedynie jeden mały fragment powtórzyliśmy 3 razy).
Przynajmniej jednak końcówka biegła po bardziej przyjaznym terenie, z korzeniem który na poprzednim treningu obiecałam sobie przejechać przy najbliższej okazji. Niestety, znów mi się nie udało (próbowałam, ale uślizgnęło mi się tylne koło).