basen

Środa, 12 grudnia 2012 Kategoria basen
Dzisiaj, dla odmiany, nie poszliśmy do AquaFitu tylko na Warszawiankę. Uznaliśmy, że trzeba sprawdzić, czy woda tam jest tak samo zimna jak tu. Tak, jest tak samo zimna. :)
Zapomniałam już jak duży jest basen na Warszawiance :) Przy naszym AquaFicie to jest po prostu morze!
Duży basen ma swoje wady i zalety. Niektóre wady są zaletami i odwrotnie :)

Otóż, duży basen wymusza dłuższe płynięcie jednorazowe. Nie ma, że po 20 metrach sobie odpocznę (tak na oko tyle ma basen w AquaFicie). Z jednej strony jest to fajne bo trzeba przepłynąć mniej basenów i przez to czas szybciej zlatuje. Z drugiej strony, jest bardziej męczące, zwłaszcza jak się wymyśli przepłynięcie basenu np. na samych nogach do kraula albo na samych rękach do żabki (ała!). Płynie się i płynie a końca nie widać ;)
Więc dzisiejsze 30 minut na basenie było o wiele bardziej intensywne niż zwykle (mniej przerw, więcej wysiłku).

Na AquaFit jest sauna ale nie chodzę tam na saunę odkąd jestem w ciąży bo jest tam tylko tradycyjna sauna parowa i fińska (czyli bardzo wysokie temperatury) a to jest szkodliwe dla dziecka. Na Warszawiance za to jest wiele różnych saun i pomyślałam sobie, że w takiej delikatnej 40-stopniowej saunie mogę posiedzieć. Więc poszliśmy na chwilę również na odnowę biologiczną.
Niestety, okazało się, że jednak 40 stopni to też za dużo. Bardzo szybko dostałam "pikawy" i uznałam, że nie ma co kombinować, przeżyję jeszcze jakiś czas bez sauny. Wylądowaliśmy więc w jacuzzi, tradycyjnie ;)