nie chce mi się

Piątek, 15 czerwca 2012 Kategoria dojazdy, trening
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 149149 ( 82%) HRavg 114( 63%)
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: b'twin Triban 3 (sprzedany) Aktywność: Jazda na rowerze
Strasznie się czuję ostatnio zmęczona. Nie chce mi się nic, tylko bym spała. Jak wracałam z pracy to nawet mi się nie chciało nogami kręcić, w dodatku miałam wmordewind.
Prawdę mówiąc, nie chce mi się jechać na zawody w Lublinie. Jak cholera.
Nic, jutro odpocznę od roweru całkiem, może mi się poprawi.

Wieczorem odebrałam kółko od Skociny z nową obręczą. Niestety, nie dało się zapleść na starych szprychach, były za długie. Dostałam więc nowe, również DT Swiss, cieniowane (przy końcach 2, na środku chyba 1,8). Poza tym dostałam alunyple. Pewnie to autosugestia, ale koło wydaje mi się lżejsze ;)
Przy okazji chłopaki wyserwisowali piastę i wyczyścili kasetę. Dawno taka czysta nie była :D

No weź przestań, całkiem przyzwoita. Ale obręcz chałowa, żałuję, że ją wybrałam (wiotka)
- 06:21 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj
Nominalnie 315, po zniżce na kartę Airbika 290. Obręcz, szprychy, nyple, odplecenie, zaplecenie, serwis piasty. Ale po wczorajszych zawodach nie jestem z tego koła zadowolona, wiotkie jest. Może to kwestia tego, że wczoraj w ogóle było z dupy (relacja za chwilę) i wszystko mi przeszkadzało, może moje odczucie wiotkości koła również z tego wynika. Muszę je jeszcze potestować.