spacer Tribana

Środa, 14 marca 2012 Kategoria ze zdjęciami, wycieczki i inne spontany
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 164164 ( 91%) HRavg 145( 80%)
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: b'twin Triban 3 (sprzedany) Aktywność: Jazda na rowerze
Jestem na zwolnieniu, hura :)
Czuję się co prawda nie najlepiej, cały czas mam temperaturę, katar po pas i takie tam, ale przecież nie mogłam nie wyjść na chwilę na rower, trzeba było przetestować nowe siodło.
O takie:

Zresztą i tak musiałam wyjść, bo skarbówka mnie ściga - musiałam pojechać do US więc uznałam, że na rowerze będzie szybciej.
Z okna nie było widać, ale jak już zjechałam z rowerem na dół to okazało się, że jest lekka mżawka. Przez chwilę zastanawiałam się, czy jednak nie zawrócić, ubrać się w normalne ciuchy i pojechać ZTMem. Ale nie, przecież nie zostawię tak nowego siodła bez wypróbowania.
W sumie nie było najgorzej. Troszkę nieprzyjemnie było przy powrocie, bo mżawka była w twarz. Ale nie było zimno. W US też nienajgorzej ;) Wszystko załatwione.

No jacha :) Zadzwonię wieczorkiem.
- 13:43 piątek, 16 marca 2012 | linkuj
No nie, ale siodełko + mostek + dwa uchwyty na bidon to około połowa wartości pierwotnej ;)
- 17:28 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj
to ok, samym siodełkiem i mostkiem nie podwoiłaś:)
ppawel-removed
- 14:11 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj
Ppawel Bgfitem nie. Bo BGFit płaciłam rok temu, jak ustawiałam Scotta. Wtedy jeszcze była opcja ustawienia drugiego roweru zamiast poprawek w pierwszym. Teraz już takiej opcji nie ma, więc miałam fart :) Nie wiem, czy bym poszła na BGFit gdybym musiała jeszcze raz za to zapłacić ;)
- 13:32 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj
no to bgfitem (+części) podwoiłaś wartość roweru:) to chyba nawet lepsze osiągniecie niż wzrost wartości malucha przy tankowaniu;)
ppawel-removed
- 08:17 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj
Tak, to jest siodło Specialized Romin Evo Expert :)
Dzisiaj jedynie krótki test, ale pierwsze wrażenia są super.
Ciekawe jak się spisze na dłuższej trasie.
- 14:05 środa, 14 marca 2012 | linkuj
Siodełko wygląda ładnie, takie białe. To jakiś model Specializeda, tak mi się wydaje. Sam muszę na ten sezon o czymś wygodniejszym pomyśleć.
Robert
- 12:14 środa, 14 marca 2012 | linkuj
Ups ale faux pas. Oczywiście zawiedziona :)
speed565
- 12:02 środa, 14 marca 2012 | linkuj
Ja od jesieni ujeżdżam Romin Comp Gel a od 1,5 roku Phenom i oba są bardzo wygodne. Więc na dłuższa metę nie będziesz zawiedziony :)