kolano strikes back

Środa, 25 stycznia 2012 Kategoria trening, bieganie
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 177177 ( 98%) HRavg 164( 91%)
Dzisiaj test kolana, czyli trening biegowy. Od tego testu zależało, czy zapiszę się na Półmaraton Wiązowski. U ortopedy po USG jeszcze nie byłam (mam daleki termin), ale lekarz od USG powiedział, że jest lekkie "nadwyrężenie" i że wystarczy dać kolanu odpocząć. Więc dałam mu odpocząć i to całkiem długo bo przez 2 tygodnie nie biegałam (tylko raz na nartach). Od tamtej pory wydawało się, że wszystko jest w porządku.
Niestety, nie jest. Kolano zaczęło lekko dawać o sobie znać w okolicach 6 kilometra. Przy 7,5 km, po tym jak zbiegłam i potem wbiegłam po schodach metra, osiągnęło apogeum. Potem przestało boleć i tylko nieco ćmiło, aż do końca treningu.
Niestety, zaczęło znów boleć po zakończeniu treningu.

Nie bardzo wiem co mam zrobić w tej sytuacji. Do Wiązowny jeszcze miesiąc - ale jeśli będę robić treningi biegowe to kolano będzie mnie nadal napylać. Jeśli nie będę robić treningów biegowych to mogę nie przebiec półmaratonu albo się w połowie dystansu dowiem, że kolano odmawia dalszej współpracy.

Bieg w Wiązownie miał być testem przed jednym z tegorocznych celów - Półmaratonem Warszawskim. Testem, czy w ogóle jestem w stanie przebiec ten dystans. Tzn. przebiec, a nie przeczłapać.