wyszłam w najgorszym możliwym momencie

Sobota, 31 grudnia 2011 Kategoria trening
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 160160 ( 88%) HRavg 136( 75%)
Ostatni dzień starego roku. Przygotowania do sylwestrowej nasiadówy idą pełną parą. Ale cóż, trening jest trening. Trochę zwlekałam dzisiaj z wyjściem bo nie za dobrze się czułam (takie tam...). Wyszłam w najgorszym możliwym momencie, gdy leciutka mżawka zamieniła się w deszczośnieżycę. W takich warunkach dojechałam do LK już nieco mokra ale że w lesie było w sumie nienajgorzej to się nie przejęłam za bardzo. Cieszyłam się jednak, że założyłam kurtkę i Chiby. Wcale nie było mi gorąco w tych rękawicach. Deszcz ze śniegiem w lesie zamienił się w deszcz.
Po rozgrzewce powtórzenia szybkiej jazdy na stojąco: 17 x 15 sek x 2 min.
15 sekund daję radę bez problemu, jednak przy ostatnich 3 czy 4 powtórzeniach już piekły mnie uda. Fajny trening.
Najmniej przyjemny było powrót bo we wmordewindzie. Zaliczyłam ponadto nawet lekki grad. Z przyjemnością weszłam na klatkę schodową.