bbbbRRRRR!!!!

Środa, 23 listopada 2011 Kategoria dojazdy, trening
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 156156 ( 86%) HRavg 126( 70%)
Nie sądziłam, że będzie mi dane tak szybko przetestować wczoraj kupione rękawice. Ale -4 na termometrze nawet mnie ucieszyło - właśnie z tego względu.
Rękawice są... za ciepłe na taką temperaturę :) Ugotowałam się w nich kompletnie.
Ale to dobrze, będą jak znalazł na zimę. Może w końcu na WKK nie będą mi marzły paluchy. Jeszcze tylko muszę kupić buty ale z tym jest większy problem. W ursynowskich sklepach jest mały wybór (max 2 modele) a z tego małego wyboru jeszcze gorzej jest z małymi rozmiarami :(
Po południu w mieście było ciepło ale jak wyjechałam na Przyczółkową to natychmiast wskoczyłam w kurtkę.
Jazda po lesie bez lampki już nie jest przyjemna. W ostatnich dniach o tej porze w lesie już jest tak ciemno, że kompletnie nic nie widać. Bez lampy ani rusz.

KOW: 2 (228)

Uch, to musiało być ostro :)
- 13:30 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj
;) Kiedyś jadąc po ciemku nie rozjechałem dwóch człowieków tylko dlatego że zwietrzyłem ich powonieniem, zwolniłem i zdążyłem wyminąć :D
artd70
- 12:54 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj
Ależ ja się cieszę :)
Mam już tyle rękawiczek różnych że mogę sklep otworzyć ;)
A co do lampy to mam świetną lampę, na pełnej mocy daje jak samochodowy reflektor (MacTronic ProScream) ale specjalnie wyłączałam jeszcze w zeszłym tygodniu bo księżyc świecił i było bardzo fajnie widać bez lampy :)
- 09:59 czwartek, 24 listopada 2011 | linkuj
Dobre lampidło to podstawa:) Jesli szukasz czegoś mocnego to polecam szukać czegoś na diodzie Cree XM-L na allegroooo.

Rękawiczki mają zapas mocy, więc ja bym się cieszył:D