netoperek

Środa, 9 listopada 2011 Kategoria dojazdy, trening
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 151151 ( 83%) HRavg 117( 65%)
Było niezbyt przyjemnie jak wyszłam z pracy - wiało i siąpiło - więc rozważałam szybki powrót do domu i trening na "lali" ale doszłam do wniosku, że jednak nie jest tak źle a trzeba wykorzystywać póki się da fakt, że daje się jeździć.
Trening z narastającym tempem. Niestety, ostatni odcinek znów popsuły mi blachosmrody. Po drodze widziałam chyba Che, ale nie jestem pewna bo w nocy wszystkie koty są szare. W dodatku po ciemaku, zero światełek, zero odblasków. Eh. Jednak taki mały wredny gnom na rowerze to mogła być tylko Che więc na wszelki wypadek wydarłam się do niej "heeej!" ale nie wiem nawet czy się oddarła bo miałam słuchawki w uszach :)
Powrót od strony LK bardzo nieprzyjemny. Ciemno, zimno i wmordewind. Palce u rąk mi wprost skostniały. Muszę naprawdę pomyśleć nad jakimiś porządnymi rękawicami bo nie mam ochoty w zimie przeżywać katuszy.

[Edit: Mały Wredny Gnom sprostował, jakoby nie był oświetlony więc albo mi się gnomy pomyliły albo moje światełko przyćmiło światełko Gnoma :)]