TdP czyli jaka ze mnie pierdoła

Piątek, 29 lipca 2011 Kategoria dojazdy
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: 161161 ( 89%) HRavg 122( 67%)
Wracałam dzisiaj z pracy standardową okrężną trasą, która wiodła między innymi Al. Ujazdowskimi i Belwederską.
Zdziwiła mnie duża ilość kolarzy na wypasionych szosówkach w okolicy. Zdziwiło mnie też to, że jeden z kolarzy jadących w sporej grupie miał na kasku przyczepioną kamerę. Ale no dobra, może jakiś gruppentrening jest albo wycieczka zakładowa.
Zdziwiła mnie obecność sporej ilości ludzi z kamerami. Ale no dobra, może jakiegoś oficjela ścigają w związku z raportem w sprawie Smoleńska.
Zdziwiło mnie wreszcie to, że grupa kolarzy jadąca centralnie przez środek skrzyżowania wpierdzieliła się na mnie prawie, gdy grzecznie jechałam ścieżką rowerową i usłyszałam "Excuse me!".
Jak już byłam w połowie zjazdu z Belwederskiej dopiero do mnie dotarło. Przecież TdP będzie tędy jechać w niedzielę i na pewno kolesie oglądają nasz imponujący podjazd! Ale ze mnie pierdoła. Jakby jeszcze chociaż trochę znać twarze tych kolarzy to można bym tam sporo autografów nałapać :)

A w ogóle to co za porażka - TdP będzie jechał dwa razy prawie koło mojego bloku a mnie akurat nie będzie :(