Chyba nadal żyję

Poniedziałek, 28 marca 2011 Kategoria dojazdy
Pr. maks.: 28.00 Temperatura: °C HRmax: 145145 ( 81%) HRavg 129( 72%)
Kalorie: 1020kcal Podjazdy: 300m Sprzęt: Scott Scale 70 Aktywność: Jazda na rowerze
Wczoraj zastanawiałam się czy będę w stanie dzisiaj wsiąść na rower. Rano okazało się jednak, że jestem w całkiem dobrym stanie. Zawiasy co prawda nieco bolą ;) ale na rower się dało wsiąść i pedałować nawet się dało. No to popedałowałam do pracy.
Miałam przy okazji o poranku niezłą niespodziankę bo zaraz po wstaniu zapluszczonymi oczami spojrzałam na termometr: 2,5 stopnia... może być.
Po wzięciu prysznica już odpluszczonymi oczami spojrzałam na termometr ponownie: Ojej, nie 2,5 tylko -2,8 stopnia! Brrrr! Szybko włożyłam pod ciuchy dodatkową warstwę :)
Jechało mi się dzisiaj strasznie fajnie. Nie wiem, czy to kwestia skurczonych po wczoraj łydek, czy może tego, że nie bolą mnie aż tak strasznie jak się spodziewałam... a może po prostu wiatr zelżał ;)
Nieważne, jechało mi się fajnie i już.
W dodatku po południu zrobiło się tak super cieplutko. Oczywiście o ile pozbycie się dodatkowej warstwy ubrań nie stanowiło problemu, o tyle nie mogłam zmienić rękawiczek na lżejsze bo zapomniałam ich zabrać ze sobą... Trudno, przeżyję. W końcu i tak mam dzisiaj jechać spokojnie i uważać, żeby się nie spocić ;)