kanteleblog rowerowy

informacje

baton rowerowy bikestats.pl

Znajomi

wszyscy znajomi(19)

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kantele.bikestats.pl

linki

roztopowy rajd siekierkowski

Wtorek, 11 stycznia 2011 Kategoria trening, ze zdjęciami
Km: 20.45 Km teren: 10.00 Czas: 01:24 km/h: 14.61
Pr. maks.: 36.60 Temperatura: °C HRmax: 164164 ( 93%) HRavg 129( 73%)
Kalorie: 743kcal Podjazdy: 60m Sprzęt: Scott Scale 70 Aktywność: Jazda na rowerze
Trening dzisiaj był nieco utrudniony, a to z tego powodu:





No powiedzcie, czy po odebraniu z serwisu rowerka z nowym widelcem mogłam dzisiaj odwalić trening w domu...?

Wybrałam trasę na Most Siekierkowski. Okazało się, że jest nieco "terenowo". Miejscami lód, miejscami dużo lodu, miejscami lodowe muldy, miejscami roztapiający się lód pękający pod kołem. Sama rozkosz ;) Ciężko było dotrzymać "rytmu", który ustalił mi na dzisiaj p. Jacek.

Miało być:
rozgrzewka a potem 40 minut zabawy polegającej na jechaniu 1 minuty na b. miękkim przełożeniu na przemian z 1 minutą jazdy na najtwardszym i w końcu rozjazd.
Na twardym przełożeniu bardzo ciężko jedzie się po lodzie, musiałam jednak redukować no i jechałam bardzo wolno. Więc nie do końca udało mi się zrealizować założenia dzisiejszego treningu.
Ale przynajmniej miałam radochę :)
Wyczuwa się lekkość amora podczas jazdy. Jest też bardzo miękki. Delikatnie przepływa przez wyboje. Muszę jednak sprawdzić o ile ugina się jak wsiadam na rower i ewentualnie podpompować. Mili panowie z Plusa dość optymistycznie go napompowali :) Może zakładają, że szybko schudnę.
Blokada na kierownicy jest bardzo wygodna i również wyraźnie wpływa na ekonomię jazdy. W poprzednim amorze blokada nie była całkowita i nie było większej różnicy w jeździe z amorem zablokowanym i odblokowanym. Tutaj różnica jest bardzo wyczuwalna. Zablokowanie amora natychmiast przekłada się na efektywność napędu. Super.

kat: nie wiem :)
kadencja 65/111
KOW: 2
obciążenie: 168

komentarze
Rafall: Aaale no to nie, że nie lubię, tylko że mi się nie chciało, to jest znaczna różnica ;)
Hm mnie to nie przypomina tkaniny, natomiast zwróciłam uwagę, że się jakby "skrzy", mieni się trochę tęczowo. O to Ci chodzi?
kantele
- 11:36 sobota, 15 stycznia 2011 | linkuj
Prawdziwa kobieta z Ciebie ;), chociaż podobno zwracacie uwagę na kolor pojazdu ;)) Carbon polakierowany lakierem przeźroczystym wygląda jak tkanina. To właśnie widać na zewnątrz dolnych goleni.
Tu napisałaś : - zaczęłam jeździć w weekendy (do tej pory nigdy mi się nie chciało, no co najwyżej czasem jakaś wycieczka)
http://kantele.bikestats.pl/index.php?m=12&y=2010
Rafall
- 13:47 piątek, 14 stycznia 2011 | linkuj
Już się wyjaśniło, carbonowa jest zewnętrzna powłoka dolnych goleni, w specyfikacji jest pomyłka. Ale ja się nie znam i nie odróżniam carbonu od nie carbonu. Co "na oko" jest carbonowe?
Ja gdzieś napisałam, że nie lubię jeździć w weekendy? oO
kantele
- 11:53 piątek, 14 stycznia 2011 | linkuj
he,he chyba przez pomyłkę dostałaś złą specyfikację, bo chyba widać na oko co jest karbonowe. Ładniutki ten amorek i profesjonalny, a taki sprzęt zobowiązuje i motywuje ;)) do porządnego trenowania.
Dziwi mnie trochę, że nie lubisz jeździć w weekendy, a według mnie to najlepszy czas na dłuuugie treningi na siodle (szybko po tym spada waga ;) )
Rafall
- 08:19 piątek, 14 stycznia 2011 | linkuj
RS Dart 2. OEM-owy amor, chyba najniższy możliwy model Rock Shoxa
Tak naprawdę trudno mi jest porównać bo ostatnio jeździłam ciągle na blokadzie skoku (żeby amor się nie niszczył zimowo) a poza tym mam niedopompowane opony trochę bo jakoś mi się nie chciało... ;) A poza tym kumpel pożyczył pompkę stacjonarną i jeszcze nie oddał. Człapiące opony dają odczucie ogólnej amortyzacji wszędzie ;)
Zastanawiam się tylko gdzie w tym widelcu jest carbon bo w specyfikacji piszą:
Rura sterowa: 1,1/8" aluminiowa
Golenie wewnętrzne: aluminiowe 30.0mm.
Golenie zewnętrzne: magnez
Więc co jest carbonowe... korona?
Ale leciutki jest, trzeba przyznać.
kantele
- 07:48 środa, 12 stycznia 2011 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!

kategorie bloga

Moje rowery

KTM Strada 2000 24420 km
Scott Scale 740 6502 km
Scott Scale 70 18070 km
b'twin Triban 3 (sprzedany) 2423 km
Scott Scale 80 (skradziony) 507 km
Giant Rincon (sprzedany) 9408 km
Trenażer 51 km
rower z Veturilo 323 km

szukaj

archiwum