pada śnieg, pada śnieg...

Wtorek, 21 grudnia 2010 Kategoria biegówki, trenażer, trening
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Trenażer Aktywność: Jazda na rowerze
Byłam dzisiaj jedyną osobą, która zdecydowała się poczłapać na biegówkach po skwerku nad "Smródką". Nawet śladów nie było, totalnie zasypało wszystko... ale śnieg był taki piękny, taki śnieżny... Po prostu musiałam wyjść :D
Strasznie wolno się poruszam na biegówkach :( Zresztą dzisiaj były nie za dobre warunki, świeży śnieg, w którym trochę trzeba było brodzić, brak śladów.

Kat: E2
4,31 km // 58:54 min
HR 130/152
KOW: 3
obciążenie: 177

Potem, w domu jeszcze 15 min. na trenażerze na najmiększym przełożeniu (zgodnie z zaleceniem trenera) + 10 minut odpoczynku ;) ;) ciekawy ten odpoczynek, bo przez te pierwsze 15 minut średnie tętno miałam 90... więc co, odpoczynek po odpoczynku :)
HR 88/102
KOW: 1
obciążenie: 25

suma obciążeń: 202

Myślę, że w lesie śnieg będzie leżał jeszcze dość długo, nawet przy odwilży. Oby nie padało :)
Zresztą ponoć ma jednak ścisnąć po świętach :)
A jak nie będzie ślisko to można iść biegać.
A'propos, czytam teraz zarąbistą książkę, Christopher MacDougall "Urodzeni biegacze" - jest tak przepełniona entuzjazmem i radością biegania, że aż mam ochotę iść biegać, chociaż warunki na to nie pozwalają (nie cierpię biegać po śnieżnych muldach, a po lodzie się po prostu nie da)