lajtowo

Wtorek, 19 października 2010 Kategoria dojazdy, trening
Pr. maks.: 46.20 Temperatura: °C HRmax: 162162 ( 93%) HRavg 129( 74%)
Kalorie: 1661kcal Podjazdy: 247m Sprzęt: Scott Scale 70 Aktywność: Jazda na rowerze
Wczoraj miałam iść na aikido, ale nie dałam rady. Nie chciało mi się, za to chciało mi się spać. Przysnęłam po obiedzie. Dzisiaj jakaś zmęczona od rana, dlatego jadę tak, jak mi organizm dyktuje. Nie za szybko, bez żadnego ćwiczenia kadencji ani innych atrakcji.
Wracając, na Wilanowie widzę motolotnie. Chyba z pięć! Mają tam swoje gniazdo, czy jak? :) Macham jednemu, który był blisko mnie, ale mnie nie zauważył.
Po kilku ostatnich wpisach przeskoczyłam wreszcie w statystykach Carmelianę :) Przy okazji dzisiaj jeszcze mdudi ;) I wskoczyłam na 30 miejsce :)
A do 4000 km brakuje mi jeszcze tylko 130 km, pewnie da się zrobić, a już sądziłam, że się nie uda dobić do 4k w tym roku :)

KOW: 3

Wieczorem test nogi. Tylko kółko dookoła bloku, testowo. Jeśli jutro będzie mnie boleć noga po tym, to się załamię...

2,89 km // 18:36
HR 155/170
KOW: 4

obciążenie: 3x117 + 4x 19 = 427

Lekarze pfff... Wiesz, jak poszłam do jednego konowała z kolanem bolącym drugi miesiąc po upadku (ze 3 lata temu) to powiedział "Eee, to nerw stłuczony, to się leczy długo, ale się leczy, trzeba zaczekać... a poza tym to ma Pani wrodzone zwyrodnienie chrząstek stawowych, nie należy nic trenować". Jak widać był wielką pomocą. Więc go olałam... a kolano mnie nadal boli jak klękam na twardym.
A mój Marek chodził do lekarza sportowego z zapaleniem rozścięgna (czy rozcięgna, jak to zwał, tak zwał) podeszwowego, bujał się przez półtora roku po lekarzach i rehabilitacjach, wydał mnóstwo pieniędzy na to i nadal go to boli.
Jak pójdę do lekarza to co najwyżej się dowiem, że mam nie biegać. To sama wiem, bez lekarza.
Chrzanić lekarzy.
- 13:17 środa, 20 października 2010 | linkuj
Nie wiem... noga mówi do mnie, ale nie boli mnie. Tzn czuję, że jest jakaś taka napięta, ściśnięta... nie wiem jak to określić inaczej :)
Wiem, że nie powinnam biec, jeśli mam chociaż cień wątpliwości, ale mnie kusi. Poza tym brakuje mi biegania :(