Witów - Gubałówka

Niedziela, 20 września 2009 Kategoria wycieczki i inne spontany, ze zdjęciami
Kalorie: kcal Podjazdy: 1004m Sprzęt: Scott Scale 70 Aktywność: Jazda na rowerze
byłam sobie w Witowie k.Zakopanego, pojechaliśmy z Markiem na 3 dni i wzięliśmy rowerki "na wszelki wypadek".
mało brakowało a byśmy w ogóle nie pojeździli ale na szczęście (hehe) obtarłam sobie stopę drugiego dnia więc trzeciego dnia postanowiliśmy wyciągnąć rowerki z auta bo przy jeździe na rowerku obtarcie nie dokuczało :)
dystans nie jakiś wielki bo około 40 km ale za to jaka fajna traska:
">Traska z garmina

z Witowa- PKS Kojsówka na Płazówkę (niezły podjazd, prawie 100m wysokości) potem straszliwymi wertepami z kamulcami i błotem do Roztoki, dalej asfaltem do Kościeliska a stamtąd dość kamienistą i stromą Drogą Królewską na Butorowy Wierch.

Stamtąd przez Gubałówkę do Harendy i w Harendzie przy górnej stacji karkołomne zejście (bo jechać się nie dało) do dolnej stacji. Po drodze omijanie owiec które tarasowały szlak i zejście zboczem wzniesienia, poza szlakiem.

Dalej do Zakopanego do baru Grota na omleta :D. Potem wjazd kolejką z rowerami na Gubałówkę i powrót przez Butorowy Wierch, Dzianisz i Chochołów do Witowa. Zjazd z Butorowego Wierchu był zajefajny, jechałam ponad 60 km/h :D Na tym zjeździe i dalszej drodze do domu nadrobiliśmy średnią bo z 6,5 km/h podskoczyła do 12 km/h ;)