rekonesans przed PM XC

Sobota, 20 września 2014 Kategoria trening
Jakoś tak nie mogłam się zdecydować, czy jutro jechać do Kazimierza na Mazę czy może wziąć udział w XC na Kazurce.
Trasa w Kazimierzu ponoć bardzo fajna ale daleko i zabulić trzeba (wpisowe + chip, razem chyba ze 100 zł). Za to XC to zupełnie nie znana mi dyscyplina (kiedyś brałam udział w XC organizowanym przez Zamanę ale to był pikuś w porównaniu do "prawdziwego" XC).

Skontaktowałam się z Błażejem Mareszem z WKK i dowiedziałam się, że trasa na Kazurce co prawda będzie znaczona dopiero jutro rano ale że jest wyjeżdżona a poza tym ćwiczą na niej zawodnicy. No to doszłam do wniosku, że sobie ją obejrzę i dopiero wtedy podejmę decyzję.
Na Kazurkę przyjechałam mocno po południu i trenowali wyłącznie pełnozawiasowcy. Żadnego HT trenującego nie uświadczysz. A ścieżek wyjeżdżonych tyle, że naprawdę trudno stwierdzić, którędy będzie wiodła trasa zawodów.
No nic, podjechałam sobie kilka razy na początek pumptracka, zjechałam pumptrackiem - przy czym przekonałam się, że trasa uległa znacznej metamorfozie odkąd ostatnio tu byłam - podjechałam ze dwa inne podjazdy, zjechałam innym zjazdem, jeszcze raz zaliczyłam pumptrack, przy czym po raz pierwszy w życiu odważyłam się wjechać na stolik na dole (ale bynajmniej nie z wyskokiem) i wygodnictwo podjęło za mnie decyzję. Jadę XC.
Wróciłam do domu zadowolona i pełna optymizmu ;) Przejechać - przejadę na pewno. Może będę ostatnia ale trening doskonały.

Chyba w tym tygodniu materia nieożywiona się na mnie uwzięła. Gdy zdjęłam przed wyjściem rower z haka to okazało się, że muszę podpompować przednie koło. Gdy skończyłam i próbowałam zdjąć dyszę pompki z wentyla, wyrwałam wentyl - i dętka do wymiany. Prawdopodobnie była już mocno zużyta i zmęczona życiem bo zawsze gdy łapię gumę to łapię gumę z tyłu i tam częściej mi się zdarza wymieniać dętkę. Dętka z przodu nie była wymieniana od niepamiętnych czasów ;)
W każdym razie, naprawdę opłaca się sprawdzać sprzęt dzień przed zawodami... :)