trzydniowy przydział kaemów

Niedziela, 31 sierpnia 2014 Kategoria trening, test
Dawno nie robiłam testu, ostatnio gdzieś na początku czerwca. Nie składało się, bo były zawody, wyjazdy, urlop i takie tam.
Dopiero wczoraj znalazłam weekend wolny od wszelkich atrakcji, żeby w spokoju zrobić test.
Test, z duszą na ramieniu, zrobiłam w sypialni Zająca. Z duszą, bo dotychczasowe doświadczenia wskazują, że pokoik Zająca obciążony jest klątwą i dwa wcześniejsze testy robione tamże zakończyły się awarią i trzeba było je powtarzać.
Tym razem jednak obyło się bez przygód. Nie spadłam z roweru, nie rozpadła mi się przerzutka, nie nastąpiło trzęsienie ziemi ani inne atrakcje. Test od początku do końca przebiegł bezproblemowo.
Od poprzedniego testu nastąpiła znaczna poprawa. W pięciominutówce 242 Waty, w dwudziestominutówce 210 Watów. To jest odpowiednio o 33 Waty i 23 Waty więcej niż poprzednio. Stąd taki dobry wynik w zeszłotygodniowej czasówce.

W ramach rozjazdu dziś wyrobiłam trzydniowy przydział kilometrów po Okrzeszynie i okolicach.